Novinky
Ako vybrať najlepší stimulant mozgu, energie a testosterónu?

Najlepšie mozgové, energetické a testosterónové nakopávače, boostery, tabletky, motivácia k učeniu a väčšie sústredenie   Na trhu produktov a stimulantov na zlepšenie pamäti, zvýšenie energie, väčšiu sústredenosť alebo stimulantov pre mužov je takýchto...

viac
Blog / Články

Nespavosť, chrápanie a vysoký tlak – Pomôžu prírodné vitamíny, doplnky, prípravky

Pridané: 17.03.2019

Chrápanie: Neberte nespavosť, vysoký tlak na ľahkú váhu – Pomôžte si prírodnými spôsobmiLiečba nespavosti, chrápanie a vysoký tlak

Nespavosť (insomnia) - je neschopnosť zaspať spojená s problémami ako chrápanie a vysoký tlak; a keďže spať s častým prebúdzaním je častý problém, ktorým čelia ľudia v mladšom aj staršom veku, väčšina z nich užíva vitamíny, doplnky a prípravky na spanie ako sú na príklad tabletky na spanie Bioschlaf a 5-HTP - hormón šťastia v tabletkách. Niekedy sa ale insomnia stane stálou záležitosťou, ktorá dokáže trvať dlhé mesiace aj roky. Nespavosť môže mať niekoľko vyvolávajúcich faktorov, ktoré obvykle rozlišujeme na vonkajšie a vnútorné. Tie by mali byť starostlivo preskúmané a zhodnotené tak, aby bolo možné insomniu riadne liečiť.

Odborník radí: Hľadáte účinnú pomoc na nespavosť, chrápanie a vysoký tlak, ktorá vám pomôže v dlhodobom horizonte? Vyzkúšajte overené tabletky Bioschlaf na poruchy spánku a nespavosť.


Takmer 48% obyvateľov trpí občasnými alebo trvalými poruchami spánku; 10-15% obyvateľov trpí ťažkou nespavosťou. Spánkové poruchy sa objavujú častejšie s pribúdajúcim vekom: viac ako polovica ľudí starších ako 65 rokov nimi trpí.

Normálna zdravá dĺžka spánku je individuálna, s rastúcim vekom klesá. Nočné prebúdzanie a zaspávanie nie je nič neobvyklé. Nie je dobré sa po prebudení tým nejako znepokojovať - zaspávanie sa dostavuje behom 30 minút.


Zdravý rytmus bdelosti a spánku

Spánok slúži telu k regenerácii, a je preto nutný k životu. Dospelý človek potrebuje spať priemerne 7-8 hodín denne, trojročné dieťa priemerne 12 hodín. Individuálna potreba spánku sa môže od priemeru líšiť o 1-2 hodiny. Fáza bdelosti a spánku sú riadené regulačnými obvodmi rôznych mozgových oblastí. Spánok ako jeden z druhov zmien vedomia je spôsobovaný aktívnym pôsobením hlbokých mozgových centier na mozgovú kôru.


Normálny spánkový rytmus sa skladá z niekoľkých vlnovito prebiehajúcich fáz. Zvyčajne sa rozlišuje paradoxné spánok, ktorý sa vyznačuje rýchlymi pohybmi očí a tiež býva nazývaný spánkom REM (Rapid-Eye-Movement), ďalej spánok ortodoxná, pri ktorom sa oči nepohybujú. REM fáza sa opakuje 3-4x za noc a trvá priemerne vždy 20 minút. Má sa za to, že spiace človek, ktorý je práve v REM fáze, sníva. Ortodoxný spánok zaberá najdlhší čas z doby patriacemu spánku. Delí sa na štyri časti: štádium zaspávania, štádium ľahkého spánku, štádium stredne hlbokého spánku a štádium veľmi hlbokého spánku.

 

Ktoré bylinky najlepšie pôsobia na problémy s nespavosťou a chrápaním? Prírodné vitamíny, doplnky, prípravky - pomoc na spánok

Dôležitým aspektom pre zdravý a kvalitný spánok bez chrápania a nespavosti je klíma, v ktorom spíme. Inak budete musieť užívať lieky a prášky na spanie a relaxáciu. Ak budeme spať v prašnej nevetranej kobke, bude sa nám zaspávať naozaj veľmi zle. Ako teda na to? Základom je čerstvý vzduch, skúsme si teda pred spaním poriadne vyvetrať. Ďalším pomocníkom do ríše snov môžu byť kvety. Napríklad eukalyptus, okrem toho, že je jeho vôňa veľmi upokojuje, čistí ako každá iná rastlina vzduch. Myslím, že nie je nutné zmieňovať kvalitné matrace, vankúše a periny, ktoré k rýchlemu zaspávaniu prispievajú výrazným spôsobom a pomôžu odstrániť chrápanie, nespavosť a zlú náladu.

Tip od experta: Máte problémy s nespavosťou a chrápete? Vyzkúšajte Bioschlaf - pomôže na nespavosť, ADHD a depresiu.


Teraz si ale môžete povedať; v spálni mám prales, matrac najlepšej kvality a vetráme tak, že mám v byte cencúle, a stále nič. Ten sladký pocit ničnerobenia a čerpania nových síl je stále v nedohľadne. Čo potom? Na scénu môžu prísť okrem už vyššie spomínaných farmaceutických prípravkov bylinky. Tu ale nastáva ďalší problém; aké bylinky použiť? Keď použijeme guaranu či šalviu, budeme na tom horšie ako bez nich. Pre zlepšenie stavu nespavosti bude potrebné nasadiť rastliny s upokojujúcim účinkom, sedatívnym účinkom a bylinky pôsobiace pozitívne na kvalitu spánku.


Medovka

Asi najznámejší bylinkou na zlepšenie spánku je Medovka. Táto malinká rastlinka totiž mierni pocity strachu a úzkosti. Pôsobí tak na stavy nervovej úzkosti, depresie či črevné, poprípade žalúdočné neurózy. Veľmi dobre tiež ovplyvňuje srdcové arytmie. Najčastejšie sa vyskytuje na záhradkách, kde ju ľudia s obľubou pestujú. Voľne rastúce ju nájdeme len výnimočne. Má jemné citrónovú arómu a dá sa samozrejme kúpiť už sušená.


Spomínané sušenie rastlinky je dôležité uskutočniť rýchlo na tienistom, suchom mieste. Ak trvá veľmi dlho, lístky zhnednú a môže dôjsť k strate niektorých účinkov a chuti. Medovku pripravujeme v náleve, kedy do hrnčeka dáme cca 2 lyžičky a zalejeme horúcou vodou (nie vriacou).

 

Skúste aj vy najlepšie produkty na nespavosť a prinavráťte si zdravý spánok Najlepšie tabletky pre lepší spánok a nespavosť

Aké ďalšie bylinky vám môžu pomôcť? V ktorých prípravkoch sa nachádzajú? Predstavme si najlepšie bylinky a najlepšie produkty na nespavosť, ktoré nám pomôžu k zdravému spánku.


Levanduľa

Levanduľa je striebrosivý kríček s fialovými kvietkami, ktoré naplní celý priestor úžasnou upokojujúceou vôňou. Okrem toho, že levanduľa výborne odpudzuje mole, redukuje rozmnožovanie baktérií, má mierny tlmiaci účinok na centrálnu nervovú sústavu a slabo znižuje tlak. Môžeme ju tiež použiť pri črevných ťažkostiach, reumatizme či dne, a to buď vnútorne vo forme nálevu alebo zvonka vo forme mastí, kúpeľov alebo tinktúr. Ľudové rady hovoria, že plátenné vrecúško so sušenou levanduľou pod vankúšom podporuje zdravý a pokojný spánok. Nevýhodou levandule sú jej ľahké močopudné účinky.

Tip: Kde kúpiť najlepší produkt na nespavosť? Skúste tabletky na stres a depresiu Relax Plus a najlepšie tabletky na spanie Bioschlaf. Pomôžu ihneď!


Chmeľ

Mnohí to poznáme. Najlepšie sa spí po jednom pive. Nie je to ale tak, že by alkohol prispieval k dobrému spánku. Hlavnú zásluhu na tom má chmeľ. Chmeľ, rastlinka, ktorá prepožičiava pivu svoju chuť, bola známa už našim predkom ako mierne sedatívum. Výťažky chmeľu sa používali a stále používajú ako prostriedok proti nespavosti, nervovým problémom, poprípade žalúdočným ťažkostiam. Nevýhoda je opäť v močopudných účinkoch. Okrem toho chmeľ znižuje sexuálnu aktivitu. Pripraviť (bez alkoholu) sa dá opäť formou výluhu.


Lipa

Na začiatku je dôležité spomenúť, že si pri zbere nesmieme pomýliť lipu malolistú s americkou poprípade striebornou. Tieto dve lipy totiž nemajú požadované účinky. Lipa má okrem výborného vplyvu na dýchací systém a prechladnutie tiež účinky sedatívne, teda látky obsiahnuté v nej sú veľmi dobrými pomocníkmi pri prejavoch nespavosti a podráždenosti. Lipu opäť pripravíme sparením ich listov či kvetov. Nezalievame vriacou vodou.


Práve o silu prírodných bylinných účinkov sa opierajú nami vybrané tri najlepšie prípravky na spánok, tieto prírodné lieky na spanie pomôžu na rýchle ukľudnenie proti nespavosti:


1. Bioschlaf – Naša voľba číslo jedna, ktorá vďaka kvalitnému zloženiu dokáže odstrániť akékoľvek problémy so spánkom.


2. Relax Plus
– Doprajte si relax a uvoľnenie, aké si zaslúžite, unikátne zloženie prípravku vám dopomôže k lepšiemu spánku a relaxácii.


3. Calm
– Ukľudnite sa s použitím tohto vysoko účinného prípravku s čisto prírodným zložením.


Tabletky na spanie bez predpisu


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

Posledný komentár k Nespavosť, chrápanie a vysoký tlak – Pomôžu prírodné vitamíny, doplnky, prípravky

vložiť nový komentár
17.03.2019 pridal
Copyright 2018 - 2020 © Stimulant.sk